Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jag är en Volvo... jag rullar

Wednesday, June 02, 2010

Jag är en Volvo... jag rullar

Mina nya skor är här!!! Strax innan lunch kom Susanne med lådan till mig som levererats medan jag satt i telefonrådgivningen. Jag svidade genast om såklart och herreguuuuud va sköna. Det är såklart ganska ovant, men det tog inte lång stund innan jag listat ut hur jag skulle ta mig fram. Eftersom jag hade lite träningsvärk från igår kände jag verkligen att de tar på musklerna att gå i dom. Och jag bara flyger fram genom korridorerna. Snabbt som attan går det eftersom man får lite extra skjuts av den rullande sulan. HELNÖJD!

Mindre kul är bifogat papper... d.v.s räkningen på 979 kronor. Men det är lätt värt det om de fortsätter vara så bekväma som de känts idag. En bonus är ju att jag blir några centimeter längre också.... det var inte lika svårt att nå upp med glasen när jag plockade ur diskmaskinen!
Efter jobbet mötte jag upp mamma på stan och vi hittade både berlock och stopp till Jordans armband. Vi tog en liten extrarepa i några affärer också, men jag lyckades hejda mig från att handla nåt, trots att jag hittade några grejer jag var lite sugen på.


Mina fötter är i plågor nu kan jag säga. Mina sandaler var inte alls lika bekväma och lätta att gå i som jobbskorna. Fötterna bultar och värker som attan. Jag överpronerar nåt fantastiskt, vilket resulterar i att hälen endast står på halva insidan av skon, medan den vrider sig utåt. Eftersom det bara är remmar som håller dem på plats, vart det alltså inte så stabilt. De kräver nog några gånger till innan jag vänjer mig. Och de är definitivt inget att ha på långa eller snabba promenader. Men SNYGGA är dom.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: