Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Det kommer börja regna...

Tuesday, June 08, 2010

Det kommer börja regna...

... innan jag hinner ut för min aktiva vila. Men man ska väl inte klaga när vi faktiskt hel otippat fick en dag med strålande solsken. Benhinnorna känns faktiskt bättre idag. Det högra benet som var värst igår har blivit lite bättre, samtidigt som jag känner mer i det vänstra, dock inte i närheten av hur det kändes igår. Köpte Ipren Gel och smorde på efter jobbet, med förhoppningen att det skulle försvinna helt, men det har varken gjort till eller ifrån.

Idag kom skatteåterbäringen. Det gjorde inte heller varken till eller ifrån. En ynka tusenlapp.

Ibland överträffar jag mig själv! Helt plötsligt fick jag en matlådeidé som jag gjorde slag i direkt. Det är inte ofta man får det ju. Och jällar va mumsigt det blev!


På bilden ser ni en innovativ rätt bestående av en grillkryddskryddad tonfisk och champinjonblandning under ett lager Arlas 9% ost på en bädd av grillad zucchini. Hah!? Inte illa va? Skulle varit ännu godare med lite purjolök i blandningen, men eftersom detta inte fanns i kylen fick det gå lika bra utan. Hoppas nu bara det är lika gott efter ca 13 timmar i en plastlåda i kylen... tveksamt va?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: