Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Fyra flaskor cognac om dagen

Wednesday, June 16, 2010

Fyra flaskor cognac om dagen

Jag är verkligen inte gjord för att sitta stilla längre stunder. Jag har ont i huvudet, magen, ryggen, nacken, käken och benen. Säkert nån annanstans med. Urtråkigt, både att köra bil så långt och att sitta instängd och läsa journaler hela dagen. Dessutom var det snorkallt, så jag fick sitta med jackan på. Svårt att tro va när det är så fint hemma. Men nu är det gjort för i år. Nu vägrar jag åka till Ackis igen fören tidigast våren 2011.

Nu när jag åkt bil så mycket har jag ju lyssnat en del på radio och jag måste faktiskt erkänna att det är ganska underhållande. Jag vet inte om de bytt för alltid eller om det bara är tillfälligt, men det är inte Gert och Titta som sitter med Roger i RIX morgonzoo och därmed är det inte alls lika roligt. Däremot är faktiskt Äntligen morgon med Adam, Gry och Anders Timell riktigt roligt stundtals. På eftermiddagen återfinns Titta i nåt eftermiddagsprogram och hon är ju bara för underbar att lyssna på. Hon behöver ju inte direkt prata om nåt speciellt... jag tror det är hennes röst bara.

De pratade om Ozzy på nöjessvepet och detta är riktigt roligt. Forskare är så förbluffade av att han ens lever att de vill studera hans genetiska kod. De sträcker sig så långt som att kalla honom ett medicinsk mirakel. Och ja, en kropp som pumpats full av alkohol och droger borde väl inte fungera.

Jaja, nu hoppas jag slippa lyssna på radio (dvs köra långt) på ett tag.

Hörni nu händer det grejer i Vita huset. Svanberg är på plats och ska försöka försvara sig inför självaste presidenten. Jag antar vi inom kort får höra vad som sas.

Nu ska jag svepa en Cola Zero och sen ge mig ut på långpromme för att få igång kroppen lite igen.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: