Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Bloggintriger

Sunday, June 06, 2010

Bloggintriger

Hade lite svårt att somna igår. Dels p.g.a grabben breve, som trots studentfirande inte var trötter utan körde på igen. Techno (visste inte ens att den musikstilen fanns fortfarande) på hög volym med öppen balkongdörr. Inte bra för oss gamlingar som vill sova. Sen var jag också extremt varm på huden efter solningen (döh... bränd hud). Låg och vred mig i vad som kändes som timmar innan jag äntligen somnade. Som vanligt slog jag upp ögonen 4.30, men lyckades faktiskt sussa om och gick inte upp fören 6.00. Känner mig pigg och utvilad... just nu i alla fall.

Vilka intriger nätet skapar nuförtin. Kissie, den lilla jäntan som vid det försöker göra av med världens Retylan-lager innan hon fyller 20, fortsätter att påstå att hon, Alexandra Nilsson inte är som hennes blogg-alterego Kissie, men jag betvivlar att någon tror henne längre.


Det hon gjort nu är att hon gett sig på en stackars okänd kille i sin blogg, med vad som skulle kunna förstöra en ung killes liv... eller, ja, nästan i alla fall. Killen på bilden känner henne inte alls, men har på nåt sätt hamnat på bild tillsammans med ett brev om att han är homosexuell och inte vet vad han ska göra. Killen, Christoffer Andersson märkte det först när hans mobil gick varm från polarna som undrade what the f..k som pågick. Nu har grabben polisanmält Kissie (skrämmande att polisens resurser ska gå till nåt sånt här, men samtidigt förstår jag den stackars killen). Kickan Kissie påstår att hon inte gjort nåt fel eftersom nån skickat brevet till henne. Må så vara Kissie, men är det oavsett så jäkla smart att posta det inklusive bild i sin blogg. Med största sannolikhet är det ju inte han själv som skrivit, för jag tror ingen skulle välja att "komma ut" på det viset.


Kolla hur den stackars flickan ser ut nuförtin. Hela nyllet fullsprutat. Hon börjar likna den där kvinnan som opererat om dsig för att se ut som ett kattdjur. Ser ju inte riktigt klokt ut.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: