Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ett gott skratt förlänger livet

Saturday, June 05, 2010

Ett gott skratt förlänger livet


Och jag skrattar gott åt mina tafatta försök att visa hur otroligt snyggt jag matchat dagens outfit med mina web-sandaler. Det ser inte helt klokt ut, haha. Å andra sidan kommer jag inte få ont i fötterna. Om "om man vill vara fin, får man lida pin" är alternativet, väljer jag uppenbarligen bort att vara fin.

Eftersom himlen envisas med att vara beklädd med små vita moln har jag kastat om mina planer för dagen. Jag rustade upp cykeln igår för att cykla bort till Fallen för en promme i solen, men detta skjuts till eftermiddagen. Jag tar en provtur upp på stan först tänkte jag. Behöver ändå förbi Ekersch och inhandla nån slags lunch om jag ska orka röra mig. Sprang in ett nytt rekord i morse och är helt kaputt i kroppen nu. Mår till och med lite illa, vilket jag osökt kopplar till för dåligt vätskeintag. Jag packar därför med mig vattenflaska och en massa toalettmynt.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: