Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Seeeeegt

Monday, June 14, 2010

Seeeeegt

17 + 29 mil. Det har jag kört idag. Alldeles själv. Fyfan, rent ut sagt vad tråkigt.

Klockan 8.00 åkte jag från Värnamo mot Göteborg. Det var riktigt lugnt och skönt på vägen tack och lov. Och ännu mer tack och lov för GPSen Pontus lånade ut. Utan den hade jag aldrig hittat hem till Lena i Mölndal. Snacka och kringelikrok. Kändes som jag åkte genom Mölndal fram och åter i krokar för att komma fram. Men fram kom jag!

Lena bjöd på kaffe och hembakt bröd när jag kom. Det är banne mig inte varje dag man får hembakt. Sen gick vi igenom hemsidan... FTP, webhotell och själva byggandet. Verkar inte alltför svårt. Så fort jag har programmen ska jag nog få det att funka.

Sen hemresan. HUUUA va lång. Dels var det en del vägbyggen längs med Göteborg, men vad jag inte räknat med var att åka på en 70 väg mellan Skara och Mariestad. Vilken evighet det tog.

Nu är jag alldeles skakig. Jag har inte ätit sen det hembakta brödet och jag känner mig helt väck i skallen. Jag lyckades med konststycket att köra förbi varenda rastplats som fanns och när jag väl lyckades köra in på en i Götene var jag så kissnödig att jag glömde bort att köpa nåt att äta när jag fått gå på toa. Och här hemma är ju kylskåpet ganska tomt. Jag får helt enkelt se till att komma på nåt för jag vägrar gå till affären. Jag orkar inte. Och bara tanken på att jag ska orka göra matlåda också får mig nästan att tuppa av.


I morgon blir det jobb som vanligt, men på onsdag blir det resa igen. Fy Fy Fy. Jag vill inte.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: