Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Pumpa

Wednesday, June 30, 2010

Pumpa

Eftersom det är så extremt jobbigt att gå hem efter jobbet nu när det är varmt och fötterna är så svullna gav jag mig ut i morse för att pumpa the Hannastacian Hellride som jag lyckades lufta sist jag försökte. Helt omöjligt kan jag meddela. Pumpen vill liksom inte fästa på plutten och gör den det trycks den ner och luften åker ut istället. SKITPUMP och ett jäkla helskotta att jag blev av med den lille jag hade. Den var så himla bra!

Funderar på att släpa med mig hellridern ändå och pumpa den på jobbet där det finns en sån i väggen. Det är mulet och EXTREMT kvavt ute just nu så svett lär jag ju bli oavsett. Lika bra att få det gjort och med lite tur kan jag ju fräsa hem på den. Ja, så får det bli.

Photo Host

No comments: