Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: In GPS We Trust

Monday, June 14, 2010

In GPS We Trust

Det blev lite mer fotboll i går. Algeriet - Slovenien och Serbien - Ghana. Abdelkader Ghezzal gjorde nog tidernas kortaste VM-premiär... han hann bara vara på planen i tio sekunder innan han drog på sig ett gult kort. 14 minuter senare fick han rött kort efter en helt idiotisk hands. Haha. surt sa räven.

Dom diskuterar i alla fall nu om den fruktansvärda Vuvuzelan ska förbjudas på matcherna. Borde ju inte vara nåt snack om saken. Man ser ju spelarnas frustration när de inte hör annat än den och hur publiken själva står ut fattar jag inte.

Senare framåt kvällen bytte vi ut fotbollen mot golf hos Potty och senare UFC-gala. Det var en dansk snubbe med, Martin "The Hitman" Kampman. Vilket litet energiknippe. Honom gilla vi.

Å, herregud... så mycket sport kan aldrig vara bra för mig.

My week
Det har varit underbart att få en extra kväll och natt här nere hos Bäjb. Anledningen till att jag fick det är att jag idag ska jag bege mig vidare mot Göteborg. Jag ska sitta ner med Lena från RSU och lära mig hemsidan för att när jag kan den, ta över arbetet med den. Göteborg var att ta i... Mölndal ska jag till. Tack och lov har jag fått låna GPS av Potty, men det verkar faktiskt inte allt för svårt att hitta dit (om man nu vågar säga så). Blir mycket körande dock för sen ska jag ju hem också.

Och sen på onsdag bär det av till Uppsala för att läsa journaler till cystektomiregistret. Puh... det ser jag inte fram emot. Köra så långt för att sitta instängd vid en dator hela dan och sen köra hem. FY!

Torsdag kan bli kul dock. Brandutbildning på eftermiddagen och sedan grillfest med jobbet på kvällen. Lite najs väder är vi värda då tycker jag.

Idag åker mamsen till staterna och jag hoppas verkligen hon har mer flyt denna gång än sist när hon satt fast på flygplatsen i Amsterdam i två dygn.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: