Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hemma suger

Sunday, June 27, 2010

Hemma suger

Jaha, då var man hemma igen. Inte heller nu var det direkt mycket trafik, men jag lyckades hamna bakom en extremt långsamt gående lastbil ända från Motala tills Hallsberg. Tur jag inte hade bråttom.

Jag har haft en alldeles underbar helg fylld av äventyr. Jag ÄLSKAR äventyr. Som avslutning delade jag och Bäjb på en Akropolispizza. Det var extremt länge sen. Gud så goda de är!

Nu ska ni får en väldans massa kort från Midsommar. Har inte orkat gå igenom alla eller redigera så ni får ett litet ihopplock.


Dan (Catjas karl) och Bäjb, Söta Släggan och Evelina, jag, Saso-Alex och Otto strax efter ankomst

Dan, Catja, Pontus och Pontus syster Carolina

Dans kring stången ackompanjerat av Sampoo. Pontus och Släggan gick verkligen in för dansen och Pontus vart till och med lite upprörd när de andra försökte dansa andra hållet innan Bomfallerallan

Grilldax. Otto tog grillningen på fullaste allvar och hade massor med plock, inklusive marshmallows, vilket var skitgott. Bäjb ställde upp och grillade en marinerad champinjon till mig. Cute.

Spiklek

När det vart mörkt och kallare flyttade vi in i partytälten där Sampoo spelade lite till. Lägg mäsrke till den helt nyinköpta discobelysningen.

Nästan hela familjen Ivarsson var samlad. Pottys syster och bror på de övre korten.


En underbar man vid namn Ruben åkte ända ut till Hånger och hämtade oss mitt i natten. Tack Ruben. Högst upp till höger på denna bild ser ni Oliver min nya idol. Han sov sig igenom hela kvällen mitt ibland fest och konsert. Han gillar också att headbanga till hårdrock och drick öl. My kind of guy.

Detta är från lördagen vid Hångers badplats efter vi hämtat bilen.

Finns flera extremt roliga filmer också, men jag skulle behöva hitta ett smidigt redigeringsprogram så man kunde klippa bort lite. Får spana efter det.

Nu är det lite suppersch och sen sängen som gäller. Jobb i möra... DARN!

Photo Host

2 comments:

CiBag said...

Ser ut som ni haft en härlig helg :)

Hannastacia said...

O yes!