Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Min mus är rosa

Saturday, June 19, 2010

Min mus är rosa

Nä, jag har inte färgat könshåret (om nu nån trodde det). Jag åkte till Elgiganten och köpte en mus till datorn. Tyvärr fanns ingen likadan så nu har jag en rosa Sweex. Helt ok. Sen blev det ett linne och ett par leggings på Gina Tricot. Ginas leggings slår alla andra med hästlängder då de har skönast resår och är lågt skurna. Tips från coatchen.


Sen blev det ett duschdraperi också. Hur stenhårt är det inte?


Nu jäklar måste jag snabba på med min bröllopslunch...

Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

Christian said...

hahahaha coolt att du fick med duschtrollet på bild ;)

Hannastacia said...

Haha, såklart. Jag bor ju där

Christian said...

hahaha sweetietroll :D