Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Fem sommarlinnen rikare!

Saturday, June 05, 2010

Fem sommarlinnen rikare!

Eftersom jag, när jag kom ner, upptäckte att min Hellride inte har nån självtvättningsfunktion och var full av smuts, damm och pollenrester blev det till att gå upp på stan. Inte för att det gjorde nåt när jag har mina underbara Volvoskor, men det var ju inte riktigt planen. Precis som jag förutspått var det inte alls mycket folk på stan... eller i alla fall inte om man jämför med en vanlig lördag. Bakfulla studenter och trötta föräldrar som oroat sig för sina tonåringar ligger nog i sängen eller hängmattan idag istället.

Jag är mycket nöjd med trippen på stan för jag är hela fem sommarlinnen rikare. Dessutom är inte ett enda svart! Man börjar ju undra om jag är sjuk, men nädå... bara in the mood for summer. Bilder på dessa fynd kommer senare. Hade tänkt köpa shorts också, men shorts är verkligen inte min grej. Jag ser helt sjukt kort ut i shorts så det får va.


Jag glömde såklart vattenflarran hemma och fick köpa en. Testade Bon Aquas päronjuice och den var riktigt riktigt god. Främst för att den inte hade så mycket kolsyra och sen för att den verkligen smakade päron. Klar favvo bland buteljvatten. Blev såklart akut pinknödig och sprang därför in på Träffpunkts helt nya toaletter. Efter att ha tömt blåsan och suttit en stund och undrat varfan de gömt toapappret såg jag det... två meter bort! Okdå, kanske inte riktigt två meter, men se själva! Hur sjutton kan de sätta den så dumt? Jag är förbryllad.

Nu ska det ätas kycklingsallad med hummus innan jag går på mitt äventyr till Fallen.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: