Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nu har Blogger blitt skvatt galna

Sunday, June 20, 2010

Nu har Blogger blitt skvatt galna

Vad sjutton håller de på med. Nu har de återigen förstört min bakgrund och inte ett skit kan jag göra åt det. I alla fall inte just nu. Titta där högst upp till höger. Där står det nu: Design istället för, som förut: Anpassa. Klickar jag på den kommer jag till nåt helt omöjligt ställe där jag inte kan göra ett skit förutom ändra till typ 5 olika Bloggermallar (som förövrigt är skitfula). Jag hittar inte html nånstans, vilket är vad jag måste komma åt för att ända bakgrunden.


Så här kan vi ju såklart inte ha det, så jag hoppas verkligen de skärper sig illa kvickt. De måste gjort ändringen ganska nyss, för jag kom in för bara en liten stund sen. Hoppas de jobbar på problemet.

Photo Host

No comments: