Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tack Tre

Thursday, June 24, 2010

Tack Tre

Samtalet med Tre gick över förväntan. Klockan 8.00 kavlade jag upp busaringärmarna och gjorde mig beredd att bli förbannad. Helt i onödan visade det sig. Killen jag pratade med var supertrevlig och han såg direkt att de gjort fel. Lösningen blev tre gratismånader för att täcka det jag betalt för mycket, samt 200 kr utöver det. Najs.

Vi fick sluta tidigt idag. Det är inte allt för ofta vi har halvdag innan storhelg, men idag hade vi alltså det. Riktigt skönt. Dagen har varit ganska plågsam eftersom jag ju knappt spvit nåt samt att jag fortfarande har ont. Eftersom jag redan tagit mer än dygnsdosen Ipren gick jag över på Naproxen och just nu känns det ok. Hoppas det håller sig borta nu.


Photo Host

No comments: