Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Världen väntar...

Wednesday, February 09, 2011

Världen väntar...

Hela världen tycks vänta på Britney Spears video till "Hold it againt me". Det är 8 dagar kvar till premiären och på Brittas hemsida samt i bloggar världen över kan man se små teaserklipp. Och då menar jag små. De är ca 5 sekunder långa och ger absolut ingenting. Alla verkar dock ha förtroende för den fallna drottningen. Jag har det inte. Allt hon gjort hittills sen psykbrytet för några år sedan har varit rent pinsamt... men, vem säger att man inte kan komma igen?

Jag är inte direkt imponerad av låten heller. Det låter väl Britney, men hon har gjort betydligt mycket bättre än så här förr. Låter lite out of time. Inte alls 2011. Istället för att utveckla musiken framåt med tiden, tycks hon gjort en låt som placerar sig längre bak i tiden än mycket hon faktiskt gjort tidigare. Men vad vet jag... det är ju inte riktigt min genre. Ni som ännu inte hört låten kan göra det här:


Image and video hosting by TinyPic

No comments: