Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Inte ett öga torrt

Tuesday, February 15, 2011

Inte ett öga torrt

Wooow, vaknade av klockan och fattade inte vad sjutton det var som skrek så. Nu var det så himla länge sen att jag känner mig lite stressad över att förlora nästan en timme på morgonen. Onödigt eftersom jag ändå har mer än gott om tid.

Det jag skrev om Foppa var visst lite väl för en del. Tro mig jag älskade Foppa under hans storhetstid och jag höll mig vaken många nätter för att se honom dominera rinken, men jag står fast vid min åsikt om att han borde lagt ner för länge sen Dock kan man ju inte hjälpa tycka lite synd om honom efter presskonferensen i natt. Ni kan se den här nedan. Snodd direkt från Expressen:








Image and video hosting by TinyPic

No comments: