Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dag för utomhusaktiviteter - jag stannar inne

Friday, February 18, 2011

Dag för utomhusaktiviteter - jag stannar inne


Idag tycks alla vara ute och ha utomhusaktiviteter för sig. I alla fall hörde jag minst 5 personer på jobbet som skulle ut och typ åka skidor och liknande efter jobbet. Har de ingen känsel i kroppen? Det är ju fullkomligt svinkallt! Man blir lätt lurad av det fina vädret. Solen skiner och det är "bara" 7,5 minusgrader, men den nordöstliga vinden gör det ju outhärdligt att vistas utomhus. Jag tänker INTE ta mig ut idag bara för att solen skiner... nopesöri. Jag har planer på crossfit och intervallträning i mitt lilla gym här till höger i vardagsrummet. Om jag bara kommer iväg och köpa den där dammsugaren snart så jag får den där tråkiga städbiten gjort.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: