Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Göran Persson? Är folk skvatt galna?

Thursday, February 03, 2011

Göran Persson? Är folk skvatt galna?

Har Sossarna verkligen  inte mer fantasi än så? Folket saknar Göran Persson skriver Aftonbladet. Jag kan knappt tro mina öron. Kan de inte bättre än så?

Göran Persson sägs vara en stor talare... och det kanske han är, men vad jämför man med då? Mona Sahlin? Då är till och med jag en bra talare. Själv har jag väldigt svårt att lyssna på Göran Persson... jag hör aldrig vad han säger. När han står där och rabblar upp meningar i legato och lägger huvudet på sne blir jag så trött att  jag omöjligt kan koncentrera mig. Så Göran är vad folket vill ha alltså? Det skulle inte förvåna mig ett dyft om den självgode Persson antog utmaningen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: