Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ta av er löparskorna!

Wednesday, February 02, 2011

Ta av er löparskorna!

om ni inte har tillgång till ett löpband det vill säga. Jag är förvånad att jag kom hem igen utan benbrott. Hur i helskotta kan det vara så halt när det är 4 plusgrader ute? Det var i princip helt omöjligt att springa. Av de 5 km jag tog mig runt sprang jag kanske 3 km och då i omgångar eftersom det bara gick att springa i mitten av bilvägarna där det låg lite grus. Resten var total isgata. Kombinationen med ilsket ömma lårmuskler var inte optimal heller. Men... ska det va så ska det va så jag kompletterade med 30 minuter på steppern. Den är inget löpband, men gud va glad jag är att jag har den.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: