Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: No fun at all

Sunday, February 13, 2011

No fun at all

Återigen landar jag i Örebro efter en underbar, men alldeles för kort helg hos Bäjb. Resan hem gick smidigt fast det var typ 200 minus och jag tror inte de som skulle till Karlstad var lika nöjda som jag eftersom deras tåg var inställt från Falköping och de kommer nog inte hem fören väldigt sent inatt eftersom de nu får åka runt hela landet för att ta sig dit. Stackare.

Som vanligt blir det inte mycket gjort på söndagarna eftersom man inte kan tänka på annat än att tåget går 16.29. Men jag sprang i alla fall. Jo, jag vet att jag sa att jag inte skulle, men idag var jag ute ca en halvtimme senare och då hade solen gått upp och den värmde faktiskt lite trots att det var kallare än igår i grader. Och så hann jag se Anja Pärsson missa sin chans i storslalom och så åt vi vår söndagsspecial; fläskpannkaka med jordgubbssylt innan jag hoppade på Krösatåget hemåt.

Och nu är det snart måndag igen. Jag fattar inte... nä, det gör jag inte.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: