Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jäklar så skitigt

Friday, February 04, 2011

Jäklar så skitigt

Det finns både fördelar och nackdelar med att komma hem medan det fortfarande är ljust. Nackdelen är såklart att man ser hur jäkla skitigt det är här hemma. Fördelen, inom samma tema, är att jag faktiskt ser vad jag ska städa, vilket man ju inte gjort på mycket länge.

Men det är bra skönt att ha lite dag kvar när man kommer hem. Fredagar är ju bara för underbara. Om jag nu bara kunde få igång mitt xbox till kvällen.

Idag har det varit en otroligt rolig mottagning. Precis lagom mycket att göra och med trevliga och roliga patienter. Tänk om varje dag kunde kännas så bra. Men det är väl kanske också så att allt går lättare när man vet att man är klar när man är klar. Att man inte bara ska ha en paus och gå på't igen.

Nu för tiden går jag under namnet Hannastacia på jobbet. Läkarna har hittat min blogg. Lite roligt faktiskt. Nu får jag akta min tunga och tänka på vad jag skriver om dom när de inte sköter sig .


Nä det är väl bara att ta tag i städningen då så det blir gjort. Sen jäklar ska jag få igång den vita lådan så jag kan spela lite Crasch Bandicoot.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: