Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nej, men Foppa då!

Sunday, February 06, 2011

Nej, men Foppa då!

Jag älskar att kolla på hockey. Jag älskar att kolla på Foppa spela hockey och jag älskar att kolla på Foppa spela hockey i Colorado, men det är väl ändå inte sant att Foppa ska göra comeback? Du är för gammal, för skadad och för sliten. Foppas glansdagar är för länge sedan över. Tro mig jag vill verkligen se Foppa i sitt live esse där han sopar banan med resten av NHL och toppar poängligan igen, men det kommer inte hända. Allt som kommer hända är att han spelar några matcher halvdant och sen blir han skadad igen. De där med att sluta på topp tycks inte va nåt Foppa tagit åt sig.

Förresten, Gary Moore har gått ur tiden, 58 år gammal. Eller ung ska man väl kanske säga. Jag har aldrig varit mycket för den gubbiga rocken Gary Moore stod för, men likväl är det ju tragiskt. Vad han dog av är ännu inte känt. Sen har vi ju Lena Nymans frånfall som jag inte kommenterat. Lena skulle fyllt 67 år så även hon dog alldeles för ung. Lena var dock sedan länga mycket sjuk och det var väl bara en tidfråga. Jag säger som Gösta Ekman: Man får trösta sig med att hon är odödlig. Vila i frid båda två.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: