Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Im with Xbox

Tuesday, February 01, 2011

Im with Xbox

Sa jag det? Eftersom Bäjb köpte nytt som matchade Kinect... d.v.s en svartslimmad historia fick jag med mig hans gamla hem. Problemet med detta är bara att den trådlösa funktionen till handkontrollen inte funkar, men jag når gott och väl med sladd till soffdan. Problemet är bara att jag inte får det att funka. Jag kopplade in det och satte på rätt kanal på tv:n. En bild med vad jag hann urskilja som avatarer blixtra till och sen vart det bara blått. och så förblev det. Hur jag än trixar och fixar med sladdarna får jag inte till det. Skit också. Jaja, jag kommer inte spela ikväll ändå. Blir nog inte till helgen, men det hade varit skönt ifall det bara funkat på en gång. Sen ska vi bara komma på nåt roligt spel också. Är bra sugen på att köpa Crasch bandicoot på en gång. Bästa spelen nånsin ju! Det var det i alla fall på den tiden jag spelade på min PS2.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: