Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nyklippt

Thursday, February 03, 2011

Nyklippt

Det är helt otroligt vilken skillnad. Huvudet känns som... ja, inte alls knappt. Håret väger mer än vad man tror och det känns alltid som huvudet nästan sitter löst efter jag varit hos frissan. Denna gången var det ju så länge sedan att håret blivit otroligt långt och tjockt.


Om man inte visste det syns det knappt att jag klippt mig. Det beror nog mest på att jag redan förstört Celies fina styling med tofs och hårspännen, men mer än en decimeter i längd och säkert halva håret i tjocklek är faktiskt borta.

Och Celie pratade på som vanligt. Det sköna med henne är att hon hellre pratar om sig själv än om mig så jag kan mest sitta och nicka, hmma och lägga en och annan kommentar ibland. Det går inte direkt snabbt eftersom hon talar så. Jag var där ca 10 minuter innan avtalad tid och när mamma kom 70 minuter senare för sin klipptid var hon inte klar med hårföningen. Men det gjorde mig ingenting alls eftersom jag ändå inte har några planer för kvällen.

Jag skulle ju sola minns ni? Det gjorde inte jag utan jag traskade raka vägen till Ekersch och sen hem utan en tanke på det... detta trots att jag gick förbi Meddo på vägen.  Jaja, får väl bli i helgen då.

Nu ska jag som sagt göra typ ingenting. Riktigt skönt faktiskt... än så länge. Får väl se om jag säger samma sak om en timma när rastlösheten börjar smyga sig på. En sak är då säkert. Jag ska INTE träna.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: