Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I mitten

Wednesday, February 23, 2011

I mitten

Såg ni "Veckans brott" igår? Hur cool vore det inte om faktiskt Olof Palmes mördare tog kontakt med GW och han inte berättar vem det är. Om man bortser från att Palme faktiskt var en person och har en familj, vilket alla tycks gjort alla dessa år, förtjänar inte polisen att få veta vem han är. Deras jobb har ju inte lett nånstans på 25 år. Kanske GW skriver en bok om honom! Kanske nämndes det igår i programmet, men då missade jag men nu har en tidigare okänd revolver av exakt samma typ som sköt Olof Palme har dykt upp i Örebro. I Örebro ja.. vart annars? nu verkar iofs ägaren inte vara misstänkt. Han ska ha köpt vapnet på auktion tre månader efter mordet, men ändå. Självklart ska Örebro vara inblandat på nåt sätt... suck. 

Sigbjörn Olofsson, tidigare chef i Östergötlands landsting och i Stockholms landsting har nu fått sparken från Västernorrlands landsting... för tredje gången alltså!  med den nätta summan av 3.36 miljoner i fallskärm tar han nu sitt pick och pack och stegar vidare. Mot nytt jobb som sjukhuschef? Varför en man som fått sparken två gånger tidigare får ett så pass viktigt jobb igen är över mitt förstånd. Enligt landstinget i Västernorrland anställdes Olofsson för att vända en negativ trend, vilket han enligt sig själv har lyckats med, men han borde kanske framförallt lägga krut på att vända sin egen negativa trend.

Nuff said bout that. Tror ni inte på fan det är 16 minus igen. Just nu levar jag enbart på att det ska bli varmare till helgen men det ser banne mig inte ljust ut. Smhi (som jag kollar flera gånger om dagen för att försäkra mig om att det inte ändras) påstår fortfarande att de varmare temperaturerna ska kolla, men låter det inte lite väl otroligt att det plötsligt på ett dygn (torsdag - fredag) droppar från 18 minus till 1 plus? Jag tror inte på't tyvärr. Inte ett jäkla dugg.


Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Eva said...

Nu såg jag ju inte Veckans Brott, men GW HAR ju skrivit en roman om Palmemordet, där man får veta vem mördaren är. Fiction eller verklighet..? Endast GW vet!

Hannastacia said...

Jo jag vet, men den måste ju vara fiction iom att han säger att han inte vet och är nyfis.