Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sunday news recap

Monday, February 07, 2011

Sunday news recap

Ett maraton om dagen i ett år. – Jag återhämtar mig snabbt, förklarar den 49-årige belgaren. Haha, jo tack. ”Marathon man” Stefaan Engels har i snitt sprungit sina lopp på fyra timmar, vilket inte är de snabbaste, men varför skulle det gå snabbt? Nu hamnar han i Guinness rekordbok såklart och detta är väl en av de få personer som hamnat där som verkligen förtjänar det. Jag har en ny idol.

Göran Persson talade i Agenda igår och fördömer sitt eget parti. Han tycker de satsar allt krut på att hitta en ny partiledare istället för att vara opposition och han har ju rätt. Alliansen har inte mycket till motstånd som det ser ut idag. Det är tyst från motståndarlaget vad de än gör. Samtidigt berättar Persson vad som krävs av en ny partiledare och ger mer eller mindre en beskrivning av sig själv.

Foppa får en blygsam lön när han återintar Colorado. Han kommer tjäna minst i hela ligan. 2,2 miljoner, eller 80 000 kr per match. Hutlöst! Hur ska han klara sig på det?

Foppas lön skulle inte räcka till att göra reklam på Superbowl, det är en sak som är säkert. 20 miljoner för 30 sekunder. Som hittat! Grattis till Green BAY Packers som tog hem nattens seger.

Charlie Sheen, mannen som sett till att USAs prostituerade tjänat sitt levebröd, har nu skickat ett sms från rehab där han undanböjer vidare kontakt: "Snälla, ta bort mitt nummer, jag har stängt". Men det är nog ingen fara... Charlie öppnar nog igen så fort han lämnar kliniken.

Kosttillskott som E- och C-vitamin är det senaste i vad som ger dig ökad risk för cancer. Allt detta fram och tillbaka med vad man ska och inte ska stoppa i sig gör i alla fall mig förvirrad. Så till den grad att jag inte orkar bry mig. Effekten går lite förlorad som i den om Peter och vargen och kommer det fram att nåt är RIKTIGT farligt tror jag effekten av skrämselpropagandan kommer bli lam.

Anapka heter åsnan som blev kändis för att flyga luftballong som en del i ett pr-jippo i södra Ryssland. Nu har Anapka avlidit i hjärtinfarkt och veterinärer menar att det var flygresan som tog hennes liv. - Nedslaget blev hårt, djuret släpades flera meter innan hon halvdöd kunde bärgas upp på stranden. Hmm, antingen har denna artikel kommit upp aningens försent eller så var denna åsna halvdöd jäkligt länge.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: