Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mission failed

Monday, February 07, 2011

Mission failed

Min plan var att vara den mest bedårande flickvän som finns och gå och köpa ett trådlöst nätverkskort till Bäjb. Jag misslyckades. De hade ett på Clabbe O's, men det såg otroligt B ut och jag vill ju inte köpa vad skit som helst. Att det skulle vara så svårt att hitta. Jag har ett D-link i kortformat, men då Bäjbs dator är till åren finns inget hål att stoppa det i så det måste vara USB. Får väl bli att beställa på internet.

Det regnar ut och jag älskar det. Jag vet inte vad det är för sjuklig förtjusning jag har med att det regnar när jag går hem från jobbet, men det är så uppfriskande på nåt sätt. Och just nu är allt som hjälper snön att försvinna bra. men det verkar nalkas storm. Blötsnö och rusk... fy, men man ska väl vara glad att man är lite norröver för i södra Sverige uppmanas folk att hålla sig inne.

Jag har haft en rolig dag på jobbet idag. Det har jag ju ganska ofta, vilket gör det ganska obegripligt att förstå varför det alltid är så motigt att gå dit. Roligt innebär kluriga fall att lösa. Tyvärr hann jag inte lösa dom, men jag får fortsätta la imon. Imorgon åker Emma och Marie-Louise till Stockholm på utbildning och jag kommer verkligen sakna dom trots att det bara handlar om två dagar. Jag är så otroligt tacksam att de börjat på mottagningen så det anar ni inte. Trots att man inte tänker på det så mycket, eftersom man ju är på jobbet, har vi faktiskt ganska kul på jobbet och det märks när nån är borta. Men, jag överlever. Tänk en gång i tiden var det ju bara jag där under 50.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: