Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nostalgi

Monday, February 07, 2011

Nostalgi

Det var ett rent helvete att hänga upp den där backdropen ska ni veta
Hittade bilden postat på Elofs Facebook. Jösses vilken nostalgitripp den skickade mig på. Bilden är ca åtta år gammal och är tagen på Kenthas 30-årsfest. Festen hölls i källaren på Contan (älskade, saknade Contan RIP) och det var en hejdundrande fest.

Festen var lite av en surpricefest. Fast kontrollfreak Kenth kunde ju inte riktigt hålla sig borta och anordnade en del av den själv. Janne stod förr tilltugg och jag stod för deltagarlistan. Och SOM JAG KÄMPADE. Kentha känner i princip hela MetalSverige och i dagar satt jag och mejlade med hela hans adressbok för att bjuda in folk och få band att spela. Jag minns faktiskt inte vilka som tillslut spelade, men jag lyckades i alla fall med bravur att göra deltagarlistan sjukt stor och jag tror inte den där källarlokalen nånsin haft så mycket folk där samtidigt. Självfallet avslutades denna kväll som så många andra i relaxen med bastu och bubbel.

Nostalgi är också den lilla röda väskan som var min trogna vapendragare under så många år. I januari i år gick den i graven efter att ha legat i i trasor garderoben länge. RIP!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: