Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I filmarkivet

Friday, February 04, 2011

I filmarkivet

Fasen också. Jag får verkligen inte xboxet att funka. Vad är det för fel!?!? Jag har provat alla in/ut-gångar i tv:n jag kan hitta (och det är en del) och jag har provat med och utan scart. Det enda som händer är att det blinkar till på component-kanalen på tv:n och sen blir den blå igen. Blir ju vansinnig. Har ju så sett fram emot lite spelande i helgen.

Har lite nytt i filmmappen i alla fall:

13 - nån rulle med Alexander Skarsgård.
Black Swan - thriller som faktiskt verkar va nåt.
Burlesque - igen... ja. Jag orkade ju aldrig kolla på den kassa version med arabisk text jag hade för två veckor sedan.
The Town - Ben Affleck är väl inte känd för att vara världens bästa skådis, men denna har han även regisserat och för det har han fått rosor.

Men först ska det jobbas och sen ska det städas eftersom jag råkade hoppa över det igår.

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Khelben said...

Hej! Jag hittade den här länken: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_problems

Har inte sett något specifikt som är kopplat mot ditt problem där inne annat än YouTube klipp som visar att dom haft samma problem som du.

Du kanske får ut något av länken?

Hannastacia said...

Oj va mycket text. Ska ta mig igenom den senare... tack