Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mitt yrke... i Expressen!

Saturday, May 01, 2010

Mitt yrke... i Expressen!

Kan tyckas löjligt att bli glad över en sån sak, men vad mitt yrke innebär är okänt för de allra flesta. Många har aldrig hört ordet och ingen vet vad vi gör. När jag spanade runt på Expressen fångade en artikel om inkontinens mitt öga (eftersom jag då jobbar en del med detta). Det är Hillevi Caris Svensson som har sajten Kontinent, som intervjuas i en artikel om sin egen problematik. Till höger finns en faktaruta och där finns "jag" med.



Förresten, vilken jäkla tur att mamma ringde och informerade mig om att det är stängt på stan idag! Annars hade jag inte bara blivit paff utan även fly förbannad när jag kommit upp och upptäckt det. Thanx mom, xoxo!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: