Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Klass 2 varning?

Friday, May 21, 2010

Klass 2 varning?

SMHI har utfärdat klass 2 varning över Närke! Det innebär att det är fara för allmänheten, stora materiella skador och stora störningar i viktiga samhällsfunktioner. Allmänheten uppmanas följa utvecklingen via media. Hallsberg och Askersund lider tydligen redan av sviterna.

Va mysko... jag kom ju precis in utifrån och det är skönare nu än vad det varit på flera dagar. Solen skiner och det kvava tycks ha lättat och bytts ut mot en ganska så frisk vind. Hoppas det inte kommer hit!

Planen var att gå ut och gå en liten sväng och sen gå och handla... svängen blev lång. Fick för mig att traska bort till Stadium Outlet. Varför vet jag inte för jag hittar ju aldrig nåt där. Tog ca 40 minuter att gå dit och när jag kom fram var jag genomsvett och trodde ett tag jag aldrig skulle ta mig tillbaka... men det gjorde jag.

Nu ska ni få höra... jag ska unna mig ikväll. Köpte Roast'n toast och extrasaltat Bregott!!! Inte alls likt mig att köpa såna onyttigheter, men jag bara fick ett infall och kunde inte stå emot. Till efterrätt blir det gröna päronflaskor (colaflaskor fast päron då). Har ni inte testat dom så gört!

Surfar lite från Emmas dator nu. Den funkar faktiskt riktigt bra. Funderar dock på om jag ska blåsa ut den ändå. Det är lite glitchar. Dels hinner inte texten riktigt med när man skriver på t-ex Facebook och den hakar sig lite ibland. Datorn jobbar för fullt enligt resursövervakaren trots att jag inte har några program mer än explorer öppna och endast denna sida. Jag har rensat så mycket jag kan, men inte mycket händer. Jaja, det får bli morgondagens problem hur som helst.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: