Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Status Qou

Tuesday, May 04, 2010

Status Qou

Tröttheten fortsätter hägra. Jag missade äta mellis på jobbet och efter en 70 minuters powerwalk direkt efter jobbet var jag bara tvungen att unna mig en chokladbit. Hade velat testa Marabou Polka, men den finns bara i 200 grammare och eftersom jag känner mig sjölv och vet att jag skulle dratt i mig på stubben fick det va.

Idag hade vi finfrämmat på kliniken. Det var den nya områdeschefen (kirurgi) som kom och presenterade sig och berättade lite om sitt jobb. Det var riktigt intressant eftersom jag inte ens visste det fanns nåt som hette områdeschefer. Hon berättade lite om sjukhusets organisation och det är skrämmande hur lite man vet. Man bara går där dag ut och dag in och jobbar och har ingen aning om hur allting egentligen funkar. Riktigt trevlig verkade hon och bara att hon går ut och visar upp sig bådar ju gott för vad hon kommer åstadkomma.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: