Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Error

Tuesday, May 04, 2010

Error

– Är man inte med i facket får man höjd skatt på 100 till 150 kronor. Det är smart, rimligt och rättvist, säger Mona Sahlin. Med i facket? Stopp och belägg! Varför ska jag vara med i facket för att inte få höjd skatt? A-kassan kan jag förstå... det är ju därifrån jag skulle få pengar om jag blev arbetslös, men facket!? Vad kostar det att vara med i facket nuförtin? Undrar om man inte tjänar på att ta höjd skatt istället då.

Haha, detta fann jag lite lustigt. Jag brukar ju kolla bloggportalen för att få en snabb överblick över de"mesta" nyheterna. En bit ner ligger en länk från Aftonbladet med rubriken "Olofsson rasande efter tv-debatten". Vad innehåller då artikeln? Jo...

Finn fem fel


Det enda som egentligen stämmer i artikeln är ordet "rasar". Under tiden jag fixade bilden har länken dock korrigerats... men jag är glad jag hann uppleva det, haha (och nej, jag tryckte inte fel... prövade flera gånger).

Till huvudpersonen då... nämligen mig. Jag har sovit prick lika illa inatt. Vaknade tre gånger och var tvungen att gå upp. Jag börjar mer och mer känna mig som en levande död. Om veckan fortsätter såhär kommer jag ju vara skittrött i helgen och det går ju inte när jag ska till storstan och leka med guma. Skärpning nu!

Image and video hosting by TinyPic



No comments: