Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Äntligen helg

Friday, May 21, 2010

Äntligen helg

Mina fötter märker verkligen av att jag jobbade några timmar extra igår. Varför, å varför är jag skodd med dessa blan som samlar på sig så mycket vätska och värker? Att det fortfarande är superkvalmigt i luften hjälper inte ett skit.

Nu ska jag ge mig på Emmas dator. Den är segare än en seg rådis och eftersom jag är nån slags datasupport för mina kära kollegor har jag fått med mig klumpen hem för genomgång och eventuell formatering. Om jag kan göra nåt återstår att se, men jag har en del trix att ta till. Emma har nämligen aldrig rensat en pinal i den sedan inköp så något snabbare borde jag kunna göra den.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: