Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Packad

Thursday, May 06, 2010

Packad

Nu får det vara nog. Nu har jag packat... och packat om... och packat om. Jag kan nämligen som vanligt inte bestämma mig för vad jag vill ha med mig och trots att jag tänkt om och packat om slutar det alltid med att det ligger kläder för flera veckor i väskan... trots att jag bara egentligen behöver ombyten för tre dagar... egentligen fyra, men söndag räknar jag inte med att jag kommer behöva annat än mysbrallan.

Men nu ger jag upp... jag orkar inte mer. Jag måste käka kvällsmat och sånt där annat nödo. Jag är otroligt sugen på choklad, men det har jag ingen. Tänkte köpa förut, men så såg jag denna och blev förbannad och glömde därmed av mig. Kunglig choklad? psssy!


Seriöst Cloetta?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: