Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Shopping in the dark

Monday, May 31, 2010

Shopping in the dark

Jag var med om nåt mycket spännande på Ekersch idag. De hade nåt trubbel med elen och total panik var utbruten. När jag kom in var bara vissa sektioner mörka, men allt eftersom jag handlade släcktes andra och vissa tändes. Frysdiskar och andra maskiner stod utdragna mitt i affären och jag antar att de letade efter nåt fel. Under ca 5 minuter var hela affären becksvart. Det var lite spännande att handla utan att se ett skit.

Återigen har jag hittat de ballerinorna jag ville ha för ett tag sedan... de prickiga ner till höger. Nu finns de även på Silvetto. Jag blev alldeles överlycklig när jag såg dom, men blev lika snabbt besviken när jag insåg att de inte heller här fanns i min storlek. DARN!


Jag fick i alla fall tag på min underbara tröja som Bäjb gav mig. Ska ta ett kort så ni får se den senare, men först ska lyftas lite skot.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: