Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ny design

Wednesday, May 05, 2010

Ny design

Jäklar nu är det brådis. Jag vet inte om ni läsare sett det, men då och då försvinner den röda bakgrunden och byts ut mot nåt skit om att uppgradera till photobucket.pro. Darn!!!


Det har ju funkat bra så länge. Jag SKA åtgärda detta. Jag antar jag använt bilden som en copy/paste istället för att göra en egen imgfil av det eller nåt... jag minns faktiskt inte. Det vore ju roligt att istället för att bara fixa det, ge bloggen ett litet ansiktslyft, så jag ska försöka kika runt lite. Har ni tips och idéer får ni gärna dela med er.

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Christian said...

såg du det nu? det har varit så här sen i söndags. have to fix it!!!!

Hannastacia said...

Va? hela tiden? Jag har bara haft så till och från några gåner: DARN!!! Får göra nåt provisoriskt så länge