Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Prickigt

Saturday, May 15, 2010

Prickigt

Jag gillar ju prickigt va, men inte bruna prickar på marinblått... speciellt inte när de faller av och smutsar ner. Det är baksidan på mina träningsbrallor vi pratar om. Jag vet inte riktigt hur jag beter mig när jag går, men full i lera upp till röven var jag när jag kom hem. Brallorna fick hoppa med mig in i duschen.

Jag hann väl ungefär 100 meter innan regnet stod som spön i backen igen. Det lugnade sig efter en stund, men då var jag ju redan blöt in på huden. Men inget negativt i detta (förutom leran på brallorna då). Det var riktigt skönt eftersom luften är så varm.

Nu ska inmundigas en efterlängtad frulle framför televisionen.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: