Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jösses

Sunday, May 16, 2010

Jösses

Nu är jag hemma igen... snyft. Återigen haft en alldeles underbar helg med min Bäjbo. Varför ska de alltid ta slut?

Det var helt fruktansvärt att köra hem idag. Trots att jag kört jul, påsk, midsommar och alla de där "svarta" trafikhelgerna har jag aldrig sett så mycket bilar som idag. Att vara laglydig var bara att glömma. Ena sekunden körde man i 50 på motorvägen...nästa i 150.... bara att följa strömmen. Kom du väl ut i vänsterfilen, var det bara att ligga där med gasen i botten, för in kom du fan inte igen. Min kissepaus på Dinners höll på att utebli för stället var så packat att varken parkering eller toaletter var att tillgå, men efter lite köande gick det. Jaja, det stod i alla fall inte still nån gång och nu sitter jag ju här i söfa igen. Ska väl släpa upp röven en sväng till och packa upp mina pinaler, men det blir nog en tidig kväll.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: