Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Scary dream

Wednesday, May 19, 2010

Scary dream

I natt drömde jag om bloggen. Jag la ner den. Anledningen var att jag stötte på en gammal bekant... och då menar jag verkligen gammal bekant. Denna person är en människa jag inte träffat på säkert tio år och även då bara mycket sporadiskt. Jag kände honom knappt och han har har inte direkt gjort nåt intryck på mig. Varför han dök upp i min dröm nu har jag ingen som helst förklaring till. Hur som helst gav han min blogg så mycket kritik att jag beslöt mig för att lägga ner den. Skumt. Jag kan inte komma ihåg vad det var han sa eller varför jag tog så illa vid mig, men jag vaknade och var helt kallsvettig... precis som vid en hemsk mardröm. Tänk vad hjärnan kan spela spratt ibland.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: