Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hon va ganska rädd för spindlar, SPINDLAR, spindlar, SPINDLAR

Wednesday, May 19, 2010

Hon va ganska rädd för spindlar, SPINDLAR, spindlar, SPINDLAR

... som den gamla punkslagdängan lyder.

Har jag inte alltid sagt att spindlar är skiiitfarliga? Detta har en solande kanadensare på semester på Nya Zeeland fått uppleva när han vaknade upp på beachen med svullen smärtande penis. Det var den vidriga spindeln "Night Stinger" a.k.a Katipospindeln som satt sina gaddar mitt på picken. Grabben fick spendera 16 dagar på intensiver med hög feber, muskelsmärtor, kräkningar och livshotande hjätmuskelinflammation. Outch!

Jag undrar när min första spindel för året ska dyka upp. Jag har väntat länge nu och jag vet att de krälar omkring typ under badkaret och sånt äckligt och kommer dyka upp när som helst. Jag är skitnervös varje gång jag går in på toaletten, speciellt på morgonen då reaktionsförmågan inte är helt på topp. Radarsprayen står beredd inom armslångt avstånd från toalettstolen så jag snabbt kan nå den om en skulle dyka upp under ett toalettbesök. I helgen... efter jag städat... ska hela lägenheten gås över med Radar för att förebygga så mycket det bara går. FY! va de är äckliga.


Peter Stormare som tysk kock som hatar sin diskmaskin låter faktiskt ganska intressant. Dock är det i serien "Weeds" han ska spela denna roll och den serien är nog bland det sämsta som visats på TV enligt mig... men vet vet vad som kan hända med tillskott av Stormare.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: