Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: ESC

Sunday, May 30, 2010

ESC

Ok, jag erkänner... vi såg Eurovision Song Contest igår. Det började med att jag satte på det för att reta Bäjb som klargjort att vi inte skulle se det, men sen blev det kvar på rutan.

Det är ju nästan bara för pinsamt vad vissa länder tydligen har för musiksmak. Serbien hörni!!! Vafan var det för nåt som skutta omkring egentligen? Och så går en kobent tyska som inte kan varken sjunga eller röra sig på scen och vinner. Nä, men facit i hand skulle Anna lätt platsat in.

En som borde vara lika nöjd som tyskan är Jimmy Jump... mannen som hoppade upp bland clownerna i Spaniens låt. han lyckades va där ganska länge tycker jag och han passade ju in och jag tycker det var helt onödigt att Spanien fick köra igen. Själv fattade jag inte alls först att han inte hörde dit.

Nu är det i alla fall över för denna gången, tack och lov.

Dennis Hopper förlorade igår till sist kampen mot prostatacancern RIP

Image and video hosting by TinyPic

No comments: