Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Favorit i repris? Pliz!

Sunday, May 23, 2010

Favorit i repris? Pliz!

Det finns ingen logik i varför jag ska vakna innan 5.00 en söndagsmorgon, men likväl gjorde jag det. Eftersom jag inte ville kliva upp låg jag och vände mig fram och åter i nån timme innan jag gav upp och klev ur bingen.

Himlen var svart när jag tittade ut genom fönstret och maken är blöt. Det måste ha regnat alltså. Blev det så att lördagen vart fin i stället för söndagen? Dock börjar faktiskt himlen klarna och solen tittar fram då och då så hopp finns.

Jag har druckit upp mitt morgonkaffe och ska strax ge mig ut på en löprunda. Hoppas på en favorit i repris från gårdagen då det gick så otroligt bra.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: