Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Back on track

Sunday, May 02, 2010

Back on track

Efter en totaldipp i energi. Det gick inte riktigt lika bra att springa idag som det gjorde igår, men ändock bra trots omständigheterna. Jag klev upp redan klockan 6.00 i morse, men kom inte iväg fören strax efter 8.00. Det är lite för lång tid. Som jag sagt tidigare springer jag ju nämligen innan frukost och blodsockret hade dalat lite för mycket. Peppad av gårdagen gick jag igång på hög speed och efter ett par kilometer höll jag på att tuppa av. Fick stanna till och vingla fram ett tag innan jag kunde starta igen. Att springa innan frukost är inget att rekommendera om man t.ex ska köra Sids HIIT. Efter lite frulle är jag tillbaka på banan igen.


Nu sitter jag i soffan och tittar ut genom fönstret. Vädret är ju helt underbart idag. Jag och mamma ska upp på stan idag (istället för igår) och handla present till Jordan och käka lunch... förhoppningsvis på en uteservering. Man kanske ska unna sig en glass också!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: