Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vem går till jobbet på en lördag?

Sunday, May 02, 2010

Vem går till jobbet på en lördag?

Jo ett kommunalråd i Stockholm. Fuller och naken. Man är ju inte direkt smart när man är onykter, men hallå!? Nån måtta får det väl ändå finnas. Undrar verkligen vad han tänkte... "ok...jag är skitfull, vad ska jag hitta på. Jo, jag vet! Jag drar till jobbet och kikar om det är nåt röj där!". Det funka ju så bra förra gången!

En fastighetsskötare hittade honom och han fördes till sjukhus... lär varit bra på lyset alltså, dock inte tillräckligt för benen bar honom från sjukhuset och sedan lyckades han tydligen checka in på hotell innan man hittade honom igen och kunde ta hem honom till frugan.


Ni minns sajten jag nämnde tidigare? den som ger svar? Svaret fanns där redan igår klockan 20.44

Ångest idag någon?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: