Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Gomöra från Gbg

Monday, May 10, 2010

Gomöra från Gbg

Precis klivit upp, men har varit vaken sen 4.00 till och från. Varför har jag ingen aning om för Cillans soffa är det skönaste jag vet att sova på.

Helgen har gått supersnabbt och igår lyckades vi återigen med konststycket att inte göra nånting alls förutom ligga och snacka skit. Bäjb åkte hem vid 19.00 och först då tog vi oss till affären och handlade ingredienser till varma mackor med tonfisk. Bra mycket bättre än pizza som var planen.

I lördags fick vi förutom av Bäjb, besök av Ävan och Calle, Otto och Martin. Vinet var inte alls lika gott dag nummer två, men det gick ner och sen avslutades kvällen på Belsepub, som bara ligger rakt över gäret från var Cillan bor.

Idag väntar styrelsemöte med RSU på Sahlgrenska. Med spårvagn tar det mig ca 6 minuter att åka dit så jag är bra mycket för tidigt uppe för mitt eget bästa... ska ju inte vara där fören 10.00, men det är ju skönt att inte stressa med. Hoppas dagen går fort för jag vill hem och packa om. Onsdag kväll bär det ju av igen, fast till Bäjb denna gång.

Nu ska vi fylla på med lite köffe innanför västen till tv4 nyheterna.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: