Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hemma från stan

Sunday, May 02, 2010

Hemma från stan

Hemma igen. Jag älskar söndagar på stan... lite folk och gott om utrymme i affärerna. Jag handlade inte nåt! hör och häpna. Inte likt mig, men nån gång måste väl vara den första kanske. Mamsen hittade både tröja och skor... lite avis är jag faktiskt. Jag provade säkert hundra skor och hittade massor jag gillade och ville ha, men klackarna hörni! Lord know jag behöver lite längd, men oh my goshness, vem kan gå i såna?

Vi avslutade på Jensen's Böfhus där jag åt följande:


Seriöst? 59 spänn för en hel måltid!! och helt perfekt i storleken och gott är det med. Gick därifrån helt lagom mätt. Lite snålt med grönsakerna men de kan man köpa till en hel tallrik för 29:-. McDonalds kan ju slänga sig i väggen! Mamma tog biffen och den var tydligen riktigt god den med.

Jag är dock lite besviken på vädret. Det må vara helt blå himmel och sol, men inte var det direkt varmt inte. Eller så hade jag för lite kläder, men när jag kom till Ekersch var jag alldeles blå om fingrarna. Självklart var det just i dag jag behövde diskmedel, duschtvål och allt annat sånt där som väger bly... idag när jag inte hade ryggan. Men med mina muskler var det ju ingen match ändå hohoho.

Image and video hosting by TinyPic


2 comments:

Staffan S said...

Ja, det är inte utan att dom har bra prislägen på Jensen. Men dom finns inte med på vår Foodcourt här i Kista.
Själv gick jag en vända på Järvafältet och genom Akalla och Husby hem till Kista i den härliga solen. Och som du nämner inte varmt alls.

Hannastacia said...

Nä, men det kommer väl... man får va glad att solen tittade fram i alla fall... nu verkar det ju som den ska försvinna en sväng igen :(