Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: UFC undisputed 2010

Friday, May 28, 2010

UFC undisputed 2010

Här pågår premiärspelning av ovanstående. Bäjb mötte upp mig i Jönköping och vi tog en snabbis till A6. Jag hittade såklart inga skor, men det hade jag inte väntat heller. Bäjb vann som vanligt poängligan med typ 1200 mot 0 kronor. Han köpte spelet och en riktigt snygg designad jordglob. Och jag... Ingenting.



Efter en Chaplinpizza och en liten nap stegade vi över till Potty för lite köffe... Eller direktörsköffe som det kallas nuförtin (anledning okänd). Lite golf, ett avsnitt av Ultimate Fighter säsong 9 och nu då Xbox.

Det började riktigt roligt med att varken C eller P fattade hur man reste sig från mattan. Där låg de med röven i skottlinjen och fladdrade med benen haha. Nu har de dock listat ut det och det är inte lika skoj längre.

Av nån outgrundlig anledning har jag ett OTROLIGT sockersug. Jag skulle kunna mörda för godis eller nån söt dricka. Men här finns inget då jag sitter och smuttar på ett glas vatten och försöker ignorera mitt begär. Det går inget vidare och jag börjar bli desperat.  Kanske blir tvungen att traska iväg till Statiol vad det lider.

No comments: