Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Saab, död eller levande?

Friday, January 08, 2010

Saab, död eller levande?

Vilket jädrans hattande! Varje dag har jag hört och läst minst en rubrik om att det är helt slut för Saab och sen nästa sekund finns det en sista budgivare eller gnista. Är inte slut, slut? Jag fattar ingenting. Det var ju slut redan innan jul. Stackars arbetare som aldrig får nåt besked... eller har de fått veta att det är slut? eller kanske inte helt slut?... början till slut? eller är det inte slut alls? Kommer vi nånsin få veta?

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

mamsen said...

Saab dör aldrig, vad än GM säger, går affären Saab i stöpet blir den ett samlarobjekt sanna mina ord och då sitter jag på en guldgruva......

Hannastacia said...

Ja och den gråe besten på gatan är ju även en HellSaab... de är värda extra har jag hört.