Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Chocolate Sparkling

Sunday, January 24, 2010

Chocolate Sparkling

Iuuuu, det låter INTE gott. Det är Suntory (japanskt vad jag förstår) som skapat den chokladsmakande bubbeldrycken.

Jag sökte efter recensioner och drycken beskrivs som a cross between cream soda and a Tootsie Roll. Hmm, för mig låter det inte gott i dryckform... jag menar det är ju fortfarande genomskinlig... jag har väldigt svårt att tänka mig att genomskinligt kan smaka choklad. Känns lite som det visuella sinnet tar över smaklökarsinnet. Men överlag får drycken finfina recensioner och lovord.

Jag hittar ingen info om var man kan köpa drycken, men finns den i södra USA vet jag en som åtminstone må testa i mars.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: