Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Väntan är snart över

Saturday, January 16, 2010

Väntan är snart över

Börjar äntligen dra ihop sig att packa i ordning och ge sig av till gymmet. Känns som jag väntat i en hel evighet... har ju väntat sen jag vaknade 6.00 i morse. Kan inte förneka det faktum att jag tycker absolut bäst om att träna first thing på morgonen. Känner mig faktiskt ganska trött och omotiverad nu. Dock är jag övertygad om att det vänder så fort jag är på plats.

Har spenderat förmiddagen med att bläddra igenom nya numret av iFORM och måste säga att man faktiskt blir mer villrådig än upplyst av alla kostråd man får överallt. På ena sidan står det att man ska äta på ett sätt och på andra sidan står nåt helt annat. Jag är egentligen övertygad om att det är bäst att bara äta det man känner för, men nu ligger jag i hårdträning inom Texasresan och jag tänkte jag i alla fall ska försöka äta rätt i förhållande till min träning. Det är ju uppenbart att kosten har enorm betydelse för effekt och ork vad gäller träningen. Det som förskräcker mig mest är hur jäkla mycket man behöver ha i sig av allt och jag vet att det är där mitt största misstag ligger. Mycket av det som är tipptopp att äta ur träningsynpunkt (som t.ex alla jäkla grönsaker) är rent förödande för min rackarns mage. Varför kan inte min mage må bra av grönsaker och kass av godis istället för tvärtom? It's not fair!

Jag begriper inte riktigt hur jag ska få till det, men försöka ska jag.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: